torsdag 4 februari 2010

Därom tvistar de lärde..

Om vilka som ska få leka livet.. och vilka som blir utan landslagsplats. På ren svenska har Landslagsledningen det delikata uppdraget att ta ut Landslagstruppen.
Lägret i helgen gick sådär, väldigt sådär för egen del.. men det kan jag tyvärr inte göra något åt nu. Nu väntar jag liksom alla besked.. en fruktansvärd väntan när man inte känner sig nöjd, är livrädd för det värsta och har haft svårt att funka denna veckan. Det ena leder till det andra till det tredje.. men sova och komma till ro är svårt, stissig. Jag får tvinga i mig mat, fast jag brukar äta som en häst.. vill för visso träna men utan mat, sömn tvingar jag mig till "vila". Och det gör ju inte en gladare.. suck. En ovanligt grå å låg vecka i min vanligtvis regnbågsfärgade vardag.
Hoppas hoppas ett gott besked kommer snart så kan ladda om kanonerna och fokusera 100% framåt mot VM!
Får jag bara chansen ska jag ta igen allt som inte vart toppen, så gott jag bara kan.. det lovar jag!
Nu ligger den lilla portionen smörstekta champinioner och ungsbakade grönsaker i magen och cykleln ropar att jobbet väntar.. Önskar alla en glad fortsättning på denna veckan!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna hårt för dig söstra mi!

    SvaraRadera
  2. Tack älskade söstra mi! Ja hoppas att Er resa till London blir av.. och att ni får hejja på mig.. vm, Vm, VM! Ses imorgon! Kram

    SvaraRadera