torsdag 1 april 2010

Hollandsresa!


Igår flög landslaget till Holland för att spela träningsmatcher. Jag passar på att önska Lycka till i tulpanlandet.
Själv firar jag påsken med träning, familj och chokladägg! Idag ska jag och en kompis testa TRXtraining, verkar himla kul, vi får väl se. Och imorgon väntar PingvinEastergames.. eller iaf träningsmatcher i Trelleborg. På söndag blir det först en gymkurs för tjejer, lite hur man bäst lägger upp träningsprogram och hur man kan hjälpa andra till bättre teknik, m.m. Därefter blir det familjemys och årlig äggletarjakt.. Ha det gott i vårsolen nu, så cyklar jag till gymmet!
TulpanKram

2 kommentarer:

  1. Oj, oj! Nu fick du mig väldigt sugen på att åka till Holland. Vår och tulpaner får mig att längta tillbaka. Ses imorgon! Bered er på jakt! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Jonas, minsann... ni får åka på vårresa dit nån gång med kamerorna som alltid berädda.
    Tack för jakten, riktigt roligt och God!

    SvaraRadera