onsdag 7 juli 2010

Mot Moskva!

Snygga miners klubb.. Carro, Elin, Jessika och jag ska med av oss, på bilden från Håckes -09.

Nu har proffslivet börjat hehe.. Fixar här hemma med att packa lite och förbereda inför helgens superroliga resa och snackar med lite tidningsjournalister och så.. Imorgon bär det av mot 7s EM i Moskva. Ryssland alltså, spännande ska det bli.

Imorgon tåg till Stockholm och en natt där sedan, på fredag flyg till landet i öster med superroliga 7s gänget:

Sandra Elfast

Jessica Melin

Kerstin Lövendahl

Rebecka Lind

Sofia Torstensson

Lotta Westin

Carolina Madsen

Elin Pettersson

Jennifer Lindholm

Elisabeth Ygge

Management:
Jane Hodson, förbundskapten

Peter Joyce, technical advisor

Louise Vaerlien, manager



På lördag väntar 4matcher.. hm England, Italien, Tyskland och Frankrike tror jag, men jag kan ha fel. Är mer fokuserad på hur kul vi ska ha och min laddning än vilka som ska få smaka på vikinga-tacklingar!
På söndagen väntar slutspel..

Nu är det strax dags att åka på en intervju och sen träning.. ni som bor nära kan hålla utkik i HD och Lokaldelen, ni andra kan följa oss alla på twitter. Gör gärna det.

Ha det bäst - Livet är en rugbyfest!

Solig Kram

1 kommentar:

  1. Rättar mig själv.. England, Spanien, Frankrike och Tyskland har jag nu sett att vi spelar mot.
    Oj oboy vad kul det ska bli!

    SvaraRadera