onsdag 2 december 2009

Vinterlandskap!

Njöt hela gårdagen av den kyliga luften, så hög och klar.. åhh vad det är underbart när man är ute och tränar! Smakar, luktar är mumsigt, hehe.. Och imorse hade vi rimfrost i gräset, bara en sådan vacker sak.. dessutom började December utan en droppe regn.. minsann! Igår var första dagen på, ja.. jag vet inte hur länge som det inte föll en droppe regn på mig, helt otroligt! Dessutom följde nästan hela denna dag i samma spår.. fast vid nio tiden när jag cyklade hem så duggade det en del.. fram tills dess så var det vintrigt!
Nu hoppas jag köldknäppen håller i sig... så här ska vinter vara! Och tummarna, dem håller jag för att det ska börja singla snöflingor..
En härlig första adventsvecka önskar jag Er!
Kram
ps.. för er som hellre skattar än gråter rekomenderar jag mupparnas sång om svininfluensan.. http://www.youtube.com/watch?v=k90Sz6ihkBs&feature=related skratta å njut! Och om nån som läser är sjuk, stora krya på dig kramar till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar