tisdag 24 augusti 2010

Lycka till!

Kör hårt nu Sverige!
Idag väntar Canada om några timmar.. jag förväntar mig samma skönspel som mot Frankrike. Då blev det en knapp förlust med 9-15 efter Ullis grymma straffsparkar. Förhoppningsvis räcker det idag.. vi får se vilket lag som är hungrigast.. jag tror på Sverige.. för jag vet hur taggad man är att spela när man får starta efter en match på bänken.. Tightfive är ett annat än de som startade sist och ute i kedjan är det också en annan besättning. Lovar gott.. missförstå mig inte, alla spelar kanon. Och det grymma är ju att vi verkar kunna ha alla på plan från start och vara fullkomligt livsfarliga. Det är brädd, kör hårt stjärnor!

..nu känns det bara kontigt att strax gå till jobbet. Jag vill också tagga för match. Eller tagga gör jag.. spela av mig! Spela för mig med brudar.
Hejja hejja heejjja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar