tisdag 17 november 2009

Idag är ingen vanlig dag.. en ännu bättre!

Tack tack alla pingvinerna! Idag blir jag 23år! Hihi.. födelsedagsar är riktigt mysiga dagar.. å jag ska göra allt kuligt. Ska strax till gymmet, har jag tur är inloggningsmaskinen lika trevlig som förra året, då drog jag kortet och den sjöng "happy birthday to you".. om inte så kommer jag få en riktigt rolig morgon ändå. Tror det står ben å ego-övningar, på programmet idag,.. men jag känner mig ganska fri att göra precis vad jag får lust till. Jaa vad kul, ska åka snart..
Och sen väntar jobbet å alla gulliga ungar. Dem ska jag mysa med hela eftermiddagen. Lyckliga mig! Bakade några kakor igår, så jag tar med ett par dit.. saft, kaka å frukt - dem får få kalasmellis idag!
Klockan 8 börjar rugbyträningen i Lund, jag hoppas vi är många.. och att det blir en sån där superkulig träning.. jajemen det tror jag att det blir.. Haha å mer kaka efteråt!
Ha en alldelses underbar dag alla - för idag är en glad dag!
KärleksfullaKramar till alla!

1 kommentar: