onsdag 25 november 2009

Wales väntar..


På lördag åker Svenska Landslaget till Wales för en träningsmatch.. det kom visst ett riktigt superduper bra erbjudande, som både var billigt, bra å brådskande. Så truppen togs ut redan innan första lägret (truppen finns på rugby.se) , då erbjudandet dök upp helt enkelt.. de åker utan mig å många andra som fortfarande är kvar i stora truppen.

Åååå vad jag är dålig på att glädjas å inte låta bitter, hahaa - tramse jag.. över dem som ska ha en kanonkul helg å match i Storbritanien. Kan inte låta bli att tänka på er varendaste dag, att ni ska få spela underbar rugby alldeles snart..

Önskar er 22st + tränarstaben en alldeles underbar resa och match! Ha så roligt å njut av varenda minut på planen..

Jag stannar här hemma på Gripen Juniorårsfest (tjoohoo, ska ni veta.. blir ni inte avundsjuka.. hehe) å håller tummarna för världens bästa blågula RugbyLandslag! Det hoppas jag hela Sverige gör ..så rocka på där borta, ni vet hur bra det gick sist!

Kötta dem i leran! Go Sweden, go Sweden..


Tacklingskramar å Lycka till-sparkar till er som åker!
/Kerstin


..psst AnnaLena, Ullis, Jennie.. jag med säker flera önskar oss en glad rapport från nån av er Walesfarare.. *blink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar