tisdag 14 juli 2009

Bruten fot... bryta arm!

Sitter här och hittar sätt att bli lite mer nöjd och glad på.. ladda upp en bild på ett av försöken från sista matchen, funkar ganska bra..!
Man får ju.. som jag sagt många gånger, fokusera på det som är kul och hitta saker som gör en glad.. är rättså bra på det!
Igår var en rolig dag. Jag åkte till Malmö å träffade en funbeat-polare som lärde mig armbrytningstekniker. Bryta arm är ju något som faktiskt funkar ganska bra trots buten fot, så vi får se.. skulle jag behöva vara borta längre än jag tror så kanske det hinner bli lite armbrytning på riktigt. Och blir det inte på riktigt är det ändå kul att lära sig lite mer teknik.. Särskillt som tekniken jag fick lära mig i många fall av hemma-brytning säkert skulle ses som fusk. Och nu är det så man ska göra, grymt.. Tackar för det P, tre timmar armbrytning i solen och sen en hoppetihopp tur tillbaka till stationen. Tog tåget till Helsingborg, somnade visst men vaknade i tid.. Hoppetihoppade vidare 25min i rask takt till stranden där gripen grabbarna körde beachrugby. Oj vad man vill vara med.., men det är härligt och glädjefyllt att se på också.
..nån som undrar vad det står på mitt gips, ..Älska Rugby! och Lugi Kärlek! ..förståss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar