torsdag 9 juli 2009

Tjooohhhooååå seeegt!

Hur lång tid ska det ta innan huvudet är med på noterna.. Jag har alltid vaknat å leende tänkt.. ÅÅh vad ska jag träna idag, tjohooo.. Ja blir det: rugby, gym, simma med kompisen, köra backntervaller, kick´n´box och joggingrunda.. Kanske brottning, teknikträning eller "ass you like" med laget.. Jag älskar att träna och därför är det, det första jag tänker på varje morgon.. Det kan jag inte styra, så fort de små blå öppnat sig bubblar det inom mig. Träning gör mig så glad och glädjen sitter i resten av dagen.
Huvudet tänker fortfarande Vad ska jag träna idag, tihii.. innan jag inseer att naj och nixpix.. gipset är på så jag ska ha tråkigt idag..
Eller tråkigt, det blir inte roligare än man gör sig.. man får bara njuta mer av den lilla träning som kan bli och det blir nån alls eftersom allt annat tar sån tid. Bara att gilla läget. Svårt.. men för det mesta går det i alla fall!
Det är bara störigt att istället för den totala glädjen, så är det nästan motsattsen man väcks med.. kännslan av att vara inte ens en halv människa! ..
Idag känner jag, kommer bli en bra dag.. vaknade.. tänkte, ja idag är det torsdag och jag ska i alla fall få titta på gripens grymma fysträning. Åt frukost, slog på datorn.. hade fått ett supergulligt mail från fina Åsa som jag känner. Glädjen sprider sig i kroppen så fort jag tänker på det.. lär göra det hela dagen, såå härligt! Tack!
Nu ska jag väl krångla på plast strumpan och gå ner och duscha.. planen är sen att åka till stan och sen till deras träning. Blir säkert bra.. och som sagt, mer kan jag inte planera in, hur gärna jag än vill.. seegt. De här listorna (för att komma ihåg allt..) med 25hållpunkter får också tonas bort.. om jag inte lär mig något annat dessa 6veckor + rehab.. så kanske jag i alla fall lär mig vila å stå ut med det.. kanske, vi får se.
Ha en fin dag ni alla och om ni badar eller tränar, ha skoj en stund för mig med!
Kramar till er!

1 kommentar:

  1. Krya pa dig, hoppas det blir battre snart! Och det finns annat an traning att njuta av har i livet... :) Kramar fran oss!

    SvaraRadera