måndag 10 augusti 2009

...4...

Inkast-träning under DM 2008.. utan motstånd, men när vi fick det så gick det bra ändå. Silver till Gripen.

Idag är det måndag och bara fyra dagar kvar till torsdag... Hihiii. Å vad jag längtar, mer å mer efter frihet.. Samtidigt är frihet svårt.. man är ju fri att göra vad man vill.. hela hela jag vill.. jag menar V.I.L.L. spela nu på lördag, även fast jag inte borde det. Kände att det börjar bli dags att planera inför matchen på lördag då vi, Lugi välkomnar Attila till Centrala IP.
Tror jag snart ska ringa runt lite så allt är planerat innan. Så jag vet vilka som spelar.. så jag vet att jag inte behövs!
Sist på Lugiträningen var budet att jag skulle spela, eller i alla fall göra inkasten... vi får väl se.. att jag, om jag inte tänker på fossingens bästa, vill behöver jag väl knappast skriva.. Hur det blir det lär väl inte vara säkert förrens lördag kl13, även om man kan hoppas det.
Dags att ringa lite Lejon nu.
LugiKärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar