onsdag 5 augusti 2009

Nedräkning...


Äntligen, har brevet från ortopeden kommit.. där det står att jag ska dit torsdag 13e augusti. 8dagar kvar i gips.. Åååh vad jag längtar tills det sågas.. min fot längtar efter frihet. Det känns som dessa åtta dagar kommer vara åtta lååååånga dagar.. tur det händer roliga saker varenda dag på vägen..
Imorgon har Lugi rugbyträning. På fredag åker jag å fyra tjejer från laget till Köpenhamn och 7s. Härlig rugby att titta på hela helgen. På måndag är det rugbyträning i Lund. På tisdag ska vi ha möte med jobbet och planera hösten för oss och alla våra gullungar. På onsdag ska jag, likt idag,, likt på bilden också titta på deras rugbyträning.. och på torsdag - då ni.. då ryker gipset! Rugby är banne mig bra till mycket! Hålla mig på bra humör till exempel!
Sen väntar rehab.. ..snälla det räcker väl med två dagar.. blink, okay inte riktigt fast säsongen drar igång då. Hoppas och håller tummarna för att det går snabbt... Längtar efter rugbyträning, seriematcher, landslagsuttagningar.. åå det är snart å då är jag ju inte bra än,.. eller så är jag, 7-manna SM.. rugbyläger ja allt roligt som väntar.
Fossingen, fattar du det.. skärpning nu, tack!
8...
..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar