torsdag 13 augusti 2009

..4...3..2..1.....0

Yes världen!
Snart skall det sågas...
Okay några timmar kvar men kl13.45 idag blir jag av med mitt alldeles super ofräsha gips. Så underbart.. om man bortser från det tradigaste med bruten fotledsfraktur och skruvar i benet. Någon som blir sugen på att ha en vit strumpa på sig, varje dag i en hel månad.. najs, säskillt som den värms upp av ett hårt plastskal, supernajs.. luktar mumma. Där under finns en väl otvättad fot med levrat blod, lite sand, lite gräs kanske.. och annat smått och gott som trillat in. Jag är inte direkt äckelmagad men det ska bli så skönt att få bort gipset, tvätta fossingen, raka benet, dingla med foten och kunna se framåt!
Idag ser planen ut som så: Sova, vakna, frukost, ...gym... sjukhusbesök.. och HRCs fysträning! En dag jag längtar tills den ska börja... lägger mig nu, så det snart blir dag!
Älska Rugby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar