onsdag 7 oktober 2009

Roddat i Malmö!

Igår kväll och natt var jag och mina goa lag/klubbkompisar roddare i Malmö. I fyra timmar melan 20.20 och 24.20 jobbade vi med att riva scen. Rulla sladdar, bära grejer, montera ner ljudanläggning, skruva ner scenen... det är en himla stor apparat det där med konserter!
Vi var väl sisådär 25st lugianer och med alla andra, runt 70personer som bar och jobbade konstant i 4h.. kul hade vi också. Teambuilding.. och samtidigt tjäna tusingar till klubben. Hur bra som helst.
Är fortfarande imponerand över hur stort det är.. vilket projekt. Allt förarbete, artisternas jobb, och efterarbetet.. det vart måånga långtradare som packades fulla, noga packade för att allt skulle vara lätt att bygga upp nästa gång i nästa stad.. lite senare.
Bra jobbat grabbar å töser! Och tips till andra klubbar, leta efter sådana här uppdrag.. hur bra pengar som helst!
..inte bara det, man blir förhoppningsvis ett mer glatt & sammansvetsat lag och blir påmind över hur lycklig man är för sitt vanliga jobb. Jag blev det i alla fall när jag kom hem halv 3 på morgonen och viste att jag snart skulle till mitt fina Tusenskönan! Ett jobb jag med stor glädje är på varendaste dag. Såklart jag är.. gullungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar