tisdag 23 juni 2009

Sommarsol!


Hihi.. nu känns det som om sommaren är här! Nu lyser solen.. härligt!

Visserligen älskar jag både snö å regn också, men på sommaren längtar jag efter denna härliga värme å soliga strålar. Har nyligen ätit några plättbakelser, plättar med vaniljglass å jordgubbar. Mums! Det är sommar det. Hoppas ni har det lika sommarhärligt.

Nu jobbar jag min sista vecka innan jag får sommarlov en månad. Jobbar, ja det gör ja ju.. men jag är ju faktiskt tillsammans med ett litet gäng härliga barn, utomhus å njuter av sol å sommarsysslor från morgon till kväll. Skillnaden nästa vecka är väl mer att jag... att jag.. inte har direkt några tider att passa.

Annars hoppas jag att mina dagar kommer vara fyllda med lika mycket glädje å sol.

Dagens höjdpunkt var nog ändå massage, en timme "deep tissue massage".. helt fantastiskt bra. Ett första steg härifrån i min rörlighetsträning. Är inte direkt rörlig än.. men bindväven har fått sig en fin och välbehövlig omgång. Nu ska jag underhålla med stretch, yoga å pilates. Lite varje dag. Kommer bli bra, känner jag på mig!

Nu väntar solhälsning för mig.. och om två veckor årets upplaga av beachrugbyn, tjohoo må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar