fredag 12 juni 2009

Utsläppt ur fängelset!

Äntligen! Yeahooo! Åååh vad det är skönt för lilla fingret att slippa sitt fängelse till bandage.. I nästan tre veckor har det varit inspärrat, men nu, sen igår middag är det frisläppt.
Det firade jag med: först rugbyträning och sen fixjobb som inte blivit gjort innan.. tyvärr blev det fix hela natten men men .. man är inte äldre ännu än att det funkar. 23.30 kom jag hem från träningen. Mellan 24 och 04 målade. ritade å skrev jag i en fotobok som jag behövde ha färdig idag.. Sen var det dax för långdusch å därefter mail-koll iklädd sovsäck för extra mysighets känsla.
Nu ska jag äta frukost, hänga tvätt och göra mig iordning om två timmar ska jag till mitt fina jobb. Jaa ikväll är det sommarfest!
Gissar det blir en tidig natt imorgon för sen åker vi ju mot match i Göteborg imorgon morgon klo8 Åååå match, det ska bli roligt! Dags att börja ladda så smått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar