tisdag 30 juni 2009

Vi var på gång...

..vi var laddade vi var tända..
Lugi har kämpat å vi har verkligen velat knipa en åtovärd elitplats i år.
Jag har hoppats så in i hoppsan å trodde länge, kanske lite för länge att det skulle lyckats.. men sen helgen är det klart. Det blir förlorarserien för oss i år också. Attans rabarber.
Vintern å våren har vigts åt fys å rugby, det är grymt.. för man har sett skillnad, verkligen. Vi har varit bättre tränade som lag än vi någonsin varit förut och vi har fått helgrymma nybörjare som också betytt mycket. Vi är ett lag som kan slå vem som helst nästan.. men vi är ett studentlag å vips är man lag på träningen, vips är man fem stycken.. å så fortsätter det upp och ner.. på både match och träning. Ena veckan är vi sjutton heltaggade Lejon som piskar Göteborg, nästa vecka är vi så få att vi funderar på vo.. varför?.., det är så himelens synd!
...
Försent att hänga läpp nu.
Dessutom väntar en viktig match - ett roligt derby.. på lördag möter Lugi Gripen.. hehe, tror jag ska vara ambitiös å cykla. Till en bortamatch, det ni.. 20min kommer det att ta.
...
Därefter är det dags att ta nya tag i stället.
Vi ska ägna vintern åt rekrytering å rekrytering å rek.. å.. och såklart fys & rugby, fys & rugby, f.. tror ni hänger med. Nästa år mina glada rugbyvänner då drömmer jag om att vi i Lugi är ett lag med spelare, ännu bättre än i år och ännu fler. Att vi är ett lag som ska ta en plats i elit.
Nästa år vill jag spela VM och jag hoppas jag gör det efter mitt första år i elit med ett Lugi som är på gång, verkligen på gång och siktar mot stjärnorna!
...

LugiKärlek från mig, till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar