onsdag 11 mars 2009

Captains blog day 1

Jag är en av bloggarna från insidan!

Lite bakgrund om mig: Jag heter Ulrika Andersson Hall och är kapten för Sveriges rugbylandslag. Min rugbykarriär började i Uppsala för ca 15 år sedan och har gått via Stockholm Exiles, Oxford University, Henley RFC, Rosslyn Park RFC och nu Göteborgs RF . 1997 spelade jag min första landskamp och har en härlig blandning av minnen och erfarenheter från bl a VM 1998, Hong Kong 7s, några EM och en massa andra fantastiska landlags-läger och tourer. Även på klubbnivå har jag fått vara med om otroligt mycket roligt såsom Varsity matcher mot Cambridge, spela Universitetsfinal på Twickenham, vinna SM-guld med både Exiles och GRF och har rest runt större delen av världen på olika tourer.
Men i denna blogg ska jag framförallt försöka koncentrera mig på uppladdningen inför VM-kvalet i maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar