torsdag 16 april 2009

Orchen från Bristol



Och nu förstår alla varför det kallas för blåmärksbloggen... 5 min i första matchen mot Bristol blev det innan jag steg av planen med en sjukt blödande näsa. Alla som känner mig, och som jag visade på bilden på mitt första blogginlägg är det inget ovanligt att jag blöder näsblod, men den här gången ska jag säga att det var rejält.. Physion var hos mig direkt och jag sa till henne att bara få det att sluta blöda så att jag kunde spela mer, men hon insåg att det var mer än lite näsblod och lyckades hålla mig vid sidan av planen tills jag hade så ont och jag var så svullen att jag inte ville gå in på plan igen.. Folk tyckte jag såg ut som en sköldpadda, murmeldjur eller det de flesta sa stämde in på mitt ansikte: en orch från Sagan om Ringen.. Under helgen skiftade ansiktet i fina blå och lila toner och nuförtiden går det i den gul-gröna skalan. Så påsktouren blev inte direkt vad jag hade hoppats på, men jag måste säga att jag hade det väldigt trevligt ändå! Nu är det uppladdning i Sydafrika som gäller för mig:)

2 kommentarer:

  1. Ouch! Och jag klagar på en armbåge på hakan..Jag ser verkligen fram emot att få se er spela under dam-EM!! Så himla pepp!!

    SvaraRadera
  2. Sabla otur, du hade!
    Hoppas det känns bättre nu för det såg verkligen inte skönt ut för en vecka sen..
    Ta hand om dig Ygge!
    Kramar!

    SvaraRadera