torsdag 9 april 2009

Resfeber! ..eller nåt sånt!



Gjorde fystesterna igår, de gick.. helt ok!

Ökningar i allt i alla fall, om än lite små. Ökning med 5kg i både knäböj och bänkpress. Ökning med 2,5kg i powerclean.

Därefter gick vi mot tågstationen. Jag fick frågan "Är du laddad inför helgen?"

-Klart jag är laddad, tokladdad och nästan nervös.. men mer nervös inför resan. Spela är så galet kul att jag knappt kan bli nervös för det! Galet kul var det ja, det är en sak med den här resan jag inte är laddad inför och det är uttagningsbiten. Det känns så synd att man inte kan gå in helt hundra helhjärtat med .. Här kommer vi, Vi som ska VMkvala. Det är vi - alla som ska fixa det här nu i år på hemmaplan.

Nu när en blågul-kompis kommer göra något bra, säger instinkten Åå grattis. Medan en annan del av en själv säger, det var väl inte bra .. hennes framgång är din motgång. Suck.. Jag vill alltid glädjas med andras framgång.. Det här känns som en tung sten. Att även om alla skulle storspela hela helgen, kommer det vara fyra (?) som avslutar VMkvalet efter helgen.. stackare!

Nä minsan. Sluta grubbla miss Lövendahl.. Åter till packkonstens ädla övning. För det är mer än rugby vi kommer vara grymma på efter vår tid i blågult. Att packa ner grejer för fem dagar med två matcher, några träningar... m.m. i just det - handbaggage!

Nu ska jag fortsätta filura på vad som ska få resa till England. Jag kommer ha så in i bombens roligt, det vet jag ju.. Jag ska spela rugby! Jag älskar rugby! Nu fortsätter laddandet.. jag ska ha superkul å spela mitt allra allra bästa. För mer kan jag inte göra och bätre än när man har tokroligt - blir det inte!

England - here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar