onsdag 6 maj 2009

Captains blog - Hur ser er vardag ut?

Jag kan absolut inte klaga på ett enformigt vardagsliv just nu då ingen dag är den andra lik. Gårdagen: Började som vanligt vid 5-tiden då 1åringen vill leka. Jag försöker mysa i sängen med honom men vaknar abrupt då han säger ”poh-poh” och jag upptäcker att de vita lakanen inte är vita längre – ja ni fattar. Tvätt av lakan och skrikande baby, frukost för oss alla och så iväg till dagis. Direkt till gymmet där jag förutom att träna ska bli filmad och intervjuad av TV – spännande men mer nervöst än en landskamp! Hem och skicka ett gäng email angående EM. Hämta pojkarna på dagis, till parken för att leka. Tappar bort fyraåringen ca 5 min – läskigt. Hem igen och byta om till kvällens träning. Lämnar pojkarna med den nya barnvakten och åker iväg till rugbyplan. Skönt att få smälla på med full kontakt och skingra tankarna. Hem och upptäcker att den stackars barnvakten inte kan få minstingen att somna då jag glömt snuttefilten på dagis. Splittrad och tankspridd. Känner igen mig i både Ygges och Anna-Lenas inlägg nedan.
Men idag är det bara lek med barnen på schemat, härligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar