tisdag 5 maj 2009

En ny orch på väg?

Håller för närvarande på att pressa Kerstin att lägga upp en bild på sitt fina ansikte, kan hon se värre ut än "orchen från Bristol" måntro?

Nu är det slutspurt inför EM och jag laddar framför allt mentalt, för nu är det inte mycket man kan göra med fysiken. Det är ingen större idé att köra en massa hårda träningspass nu så tätt inpå turneringen, det gör nog mer skada än nytta. Så mentalt gäller det att förbereda sig nu, och det tror jag att många i min närhet märker av. Har varit helt frånvarande ett antal gånger den här veckan. Jag kan stå och snacka med min pojkvän eller kompis om något riktigt viktigt, men ändå vandrar jag bort i tankarna... Snacka om att folk kan bli irriterade... Hoppsan..

Alla i Göteborg, Malmö och Stockholm ska kika lite extra i Metro imorgon tycker jag :D

1 kommentar:

  1. Haha.. har tagit bilder idag, det kommer - ha tålamod ..men jag är inte lika fiin som dig tyvärr.
    Spännande med metro, hmm står det inte i helsingborgsmetron.. Hoppas, hoppas..
    Nu laddar vi!

    SvaraRadera