onsdag 13 maj 2009

Kändisar är vi allihopa

Nu är det på gång.. Nu är det nära.. Det känns nästan overkligt! EM närmar sig med stormsteg! Hela vintern och våren har man slitit och jobbat och sett fram emot denna turnering och nu är den nästan här! Har blivit intervjuad ett antal gånger senaste veckorna: var med i mittenuppslaget i Metro, stort reportage i mitt i (vasastan, östermalm, söder och kungsholmen), på torsdag hör ni migoch Ika på radiosporten och på lördagen kommer vi i vasastan ut med ett reportage om mig och EM också.. Jag känner mig lite smått som en kändis:) Och det är kul och bra för sporten att få så mycket publicitet! Men jag kanske inte framstår som smartast i stan: "-Min taktik är att gå in med huvudet först och stångas, det kanske inte är så smart men känns helt naturligt för mig" (citat från mitt i vasastan). Inte så konstigt att jag ser ut som jag gör efter matcherna!? Rubriken för reportaget var "Demon på planen" så jag var tvungen att fråga min lagkamrat Raffe om det verkligen stämde och svaret jag fick var: nej, du är värre än så!

Shit asså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar