torsdag 28 maj 2009

Pyssel & fix..

Denna förmiddagen har det pysslats, vad kan jag inte skriva.. haha för jag vet att min soliga storasyster läser denna bloggen. Men efter lördag när hon har gift sig(!) då kan jag berätta.
Pilutta-dig syrran. Ni andra får också vara nyfikna..

Förutom detta stundande bröllop, så är det mesta sig likt i mitt liv. Vardagslunken börjar te sig med jobb, härliga tusensköneungar, glad träning å sådant ..som det ska vara.

Fast ännu finns lite stjärnglans kvar, igår efter rugbyträningen blev Jag, Erica och Anna intervjuade av Helsingborgs Lokaltidning. Kuligt att alla vill höra om vår stora skräll! Om ni bor i Helsingborgstrakten så hugg ett exemplar av nästa veckas tidning (ons 3/6) för där ska vi, den skånska trion finnas på bild.

Nu väntar mer pyssel å lunch innan jag ska cykla genom Helsingborgs blomsterprakt till jobbet.

Ta hand om er, alla!


ps.bilden visar mig som Lisabet å soliga storasyster som Madicken under ett av alla kalajsframträdanden för släkten.. sången vi sjunger, "pilutta-dig" såklart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar